Pagina's

dinsdag 7 mei 2013

Bourjois: Maxi delight bronzer




 De nieuwe collectie van bourjois ''summer on the riviera'' ligt net in de winkels en ik heb al 1 product kunnen bemachtigen. Wanneer ik in de winkel kwam was er 1 product wat er echt voor mij uit sprong uit deze collectie en dat was de ''bourjois Maxi delight bronzer'' een prachtige shimmerie bronzer die in een verpakking zit waar je WAUW van zegt.

De bronzer kost 13,99-, wat op zich best prijzig is maar je krijgt er wel heel veel product voor terug. De bronzer bevat namelijk 18 gram product en dat betekent dat je hier met dagelijks gebruik zeker wel een jaar plezier van hebt. De bronzer is verkrijgbaar in twee kleuren: 01 Fair/medium en 02Olive. Ik heb de eerste kleur voor de wat lichtere huid gekozen.


Wanneer je de bronzer opent zie je dit patroon, het ziet er leuk uit maar het patroon is niet heel erg speciaal en ik had liever een ander ontwerp gezien. Maar wauw wat een heerlijke geur komt er van het product af, hij ruikt namelijk naar zonnebrand met een zoete geur er doorheen echt heerlijk !


Wanneer je de bronzer op doet geeft hij een subtiele en gezond uitziende bruine kleur af, eindelijk een bronzer die niet al te donker is voor mijn huid ! Ik ben er erg tevreden over dit product en ga binnenkort zeker meer producten van deze collectie in huis halen !


1 opmerking: