Pagina's

donderdag 2 mei 2013

Hema Brush Cleaner

Toen ik hoorde dat Hema met een kwasten reiniger kwam was ik gelijk enthousiast. Ik had namelijk nog nooit een kwasten reiniger gebruikt omdat ik die van Mac erg prijzig vond en er nog geen goedkoop alternatief op de markt te vinden was, ik wasten mijn kwasten altijd gewoon met shampoo en water.

De Hema brush cleaner bevat 200 ml product. Hier kan je een paar maanden mee vooruit en dit voor maar 4,50 ! Het gebruik is erg simpel, breng wat van het product aan op een stuk wc papier of tissue, wrijf je kwasten over het product en klaar je kwasten zijn weer schoon. Het is super simpel en het werkt nog echt ook ! Wanneer je je kwasten met water en zeep wast duurt het uren voor ze weer droog zijn en je ze weer kunt gebruiken, met de hema brush cleaner zijn je kwasten binnen een minuutje alweer droog en klaar voor gebruik. Wat ik zelf ook een pluspunt vind aan dit product is de geur, hij is erg zoet en een tikje gemisch maar ik vind hem echt heerlijk ruiken.

Dit zijn mijn kwasten voor het wassen, zoals je ziet zit er aardig wat product in, dit zijn alleen de kwasten die ik gebruik voor poeder en foundation.

Het resultaat is aardig alle kwasten heb ik aardig schoon gekregen behalve mijn foundation kwast (links onder) Je ziet hier nog heel wat product in zitten.

Over het algemeen ben ik erg tevreden over het product, de geur is heerlijk en het maakt mijn kwasten aardig schoon. Ik had ook niet verwacht dat ze helemaal schoon zouden zijn want hier moet je toch echt grondig met water en shampoo mee aan de gang gaan maar voor als je even snel je kwasten wilt wassen is dit product perfect !

De Hema Brush cleaner is nu verkrijgbaar bij de meeste Hema fillialen voor 4,50.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten