Pagina's

woensdag 8 mei 2013

Wishlist: MAC


MAC is een merk waar ik steeds naar kijk, producten van uitkies en in mijn winkelmandje stop maar waar ik uiteindelijk toch nooit iets van koop. Ik geef vrij veel geld uit aan beauty producten maar ik koop gewoon liever meerdere producten van goedkopere merken dan 1 product van een merk als MAC. Ook ben ik bang dat wanneer ik 1 product in huis haal gelijk niet meer kan stoppen met het kopen van MAC producten. Ik ga jullie nu de producten laten zien die ik het aller liefst toch een keertje wil gaan kopen !



1) MAC Face&Body is een product waar ik al zo veel goede verhalen over heb gehoord dat ik hem gewoon moet hebben ! Het is een  foundation die een lichte tot medium dekking geeft en je een prachtige gezonde kleur op je huid achterlaat. MAC Face&body kost 28-, euro en bevat 50 ml product opzich dus nog een best redelijke prijs voor de hoeveelheid product wat je ontvangt maar toch houd iets met tegen om 28 euro uit te geven aan een foundation.




2) Nog een product wat ik overal voorbij heb zien komen en waar werkelijk iedereen razend enthousiast over is is de MAC Soft&Gentle highlighter. De highlighter geeft een prachtige subtiele metallic glans af. Ik wil deze zooo graag proberen en heb ook besloten dat ik mezelf deze volgende maand kado mag doen !
3) Ik heb heel erg last van donkere kringen onder mijn ogen en de MAC pro longwear concealer belooft een zware dekking en een product wat niet in je lijntjes trekt. Wat ik tot nu toe van reviews heb gelezen lijkt dit product echt een wonder middel en ik wil deze super graag uit proberen om te zien of het bij mij ook zo'n mooi effect geeft.




4) Al tijden ben ik opzoek naar de perfecte nude lipstick maar ik denk dat ik hem zien staan bij MAC. Wauw dit is zo'n lipstick die bij iedereen mooi zal staan en ik MOET hem gewoon hebben. Ik heb het nu over MAC Myth een lipstick die velen van jullie misschien al kennen omdat dit weer een zeer populair product is.






Dit waren alle producten die ik op mijn MAC verlanglijstje hebt staan, natuurlijk zijn er nog veel meer dingen die ik in huis wil halen maar deze 4 staan met vlag en wimpel boven aan en wanneer ik deze eindelijk heb kan ik weer gaan fantaseren over andere MAC producten !

Welke producten van MAC zou jij graag aan je collectie toevoegen ?


1 opmerking: