Pagina's

dinsdag 7 mei 2013

Mini Shoplog: Etos en kruidvat


Nadat ik gister van de orthodontist kwam was ik op zoek naar het station, het was de eerste keer dat ik in Rotterdam zuid kwam en wist niet precies hoe ik moest lopen, ik vroeg aan iemand de weg en die vertelde mij dat ik het beste via het winkelcentrum kon lopen. Slecht idee dus want ik kon het weer niet laten om even de etos en kruidvat binnen te lopen en kwam zoals altijd weer niet met legen handen naar buiten.Weer was ik gefaald in het minder geld uitgeven aan beauty producten.

De eerste winkel waar ik naar binnen liep was de Etos, ik zag dat alle toni&guy producten 25% korting hadden en omdat ik de Tony&Guy salt spray al super lang wil uit testen vond ik het nu wel een goed moment om hem in huis te halen ! Het was afgeprijsd van 12,99-, naar 9,74-,.


Toen ik naar de Make-up liep zag ik deze prachtige bronzer van Bourjois liggen. Wauw wat een schitterend product ik kon hem gewoon niet laten liggen en ook dit product was in de aanbieding, op alle producten van de ''Summer on the Riviera'' collectie kreeg je namelijk 3 euro korting waardoor de bronzer van 13,99-, naar 10,99 ging.


Als laatst liep ik nog even langs de kruidvat waar ik de Catrice BB cream wou gaan kopen. Ik had al zoveel goede verhalen gehoort over dit product dat ik hem nu toch echt zelf ook maar eens moest uit proberen. De Catrice BB cream was 5,99-,


Dit waren alle producten die ik heb gekocht, ik ben er super blij mee en ik kan niet wachten om ze allemaal uit te testen ! Van al deze producten kunnen jullie een review gaan verwachten.

1 opmerking:

  1. Leuk artikel! Ik zie dat je nog niet lang bezig bent met je blog. Je bent goed bezig, ga zo door! Ik volg je.

    BeantwoordenVerwijderen