Pagina's

donderdag 16 mei 2013

Bourjois Shine Edition Lipstick



Toen ik pas in de Etos was zag ik deze prachtige lipsticks in de schappen van bourjois, helaas vond ik ze toen iets te prijzig maar toen ik hoorde dat Etos een leuke actie had namelijk: alle Bourjois producten 1+1 gratis ben ik gelijk naar de winkel gerent om er alsnog 2 in huis te halen.

Wat gelijk opvalt aan deze lipstick is de prachtige verpakking
De eerste kleur die ik sowieso wou kopen was No27 oh my doll. Dit is een licht roze kleur met lichte mooie glans. Toen ik hem swachte op mijn hand zag hij er prachtig uit maar helaas zie je er op mijn lippen vrij weinig van.


De 2e kleur die ik koos was No22 Famous Fuchsia. Fuchia is 1 van mijn favorieten lipstick kleuren en toen ik deze zag liggen moest ik hem gewoon hebben. Deze kleur is wel heel erg mooi wanneer ik hem op doet, een prachtige fuchia kleur met een mooie glans.


Zoals je op de swatch kunt zien is No27 oh my doll amper zichtbaar, dit geld ook voor als je hem op doet en dit vind ik erg jammer, deze raad ik daarom ook absoluut niet aan. No22 famous fuchsia heeft wel veel pigment en ziet er prachtig uit op lippen, zeker een lipstick die ik veel ga dragen de komende tijd !



Er zijn in totaal 8 kleurtjes te verkijgen en kosten 12,99 per stuk !

No 20: 1,2,3 soleil
No 21: Rouge making of
No 22: Famous Fuschia
No 23: Grenade in
No 24: Rose xoxo
No 25: Mauve Tabloid
No 26: Beige Demochrachic
No 27: Oh my doll

Geen opmerkingen:

Een reactie posten