Pagina's

donderdag 9 mei 2013

Garnier Essentials nachtcrème


Een aantal weken geleden kocht ik bij de Etos de ''Garnier essentials herstellende nachtcrème ' ik heb hem van af dat moment toegevoegd aan mijn Avond routine en ga jullie nu vertellen wat ik er van vindt !

De crème beloofd aangepast te zijn voor alle huidtypes en zorgt voor een drievoudige doeltreffendheid: Het bevordert het herstellen en de bescherming van de huid en zorgt voor een optimaal gehydrateerde huis bij het ontwaken. De formule is verrijkt met het verzachtend jasmijn-extract en beschermende vitamine E. De huid hersteld gedurende de nacht, is zachter en beter uitgerust.


De crème voelt een beetje vettig aan maar wanneer je hem aanbrengt voel je hier niks meer van, de crème trekt snel in en het voelt direct of je huis gehydrateerd wordt. Ik heb een hekel aan nacht crèmes met een sterke geur en dat heeft deze helemaal niet, een subtiele Jasmijn geur die snel weg trekt. Ik heb zelf een erg droge huid en ik heb het idee dat sinds ik deze crème dagelijks aanbreng ik minder droge plekjes op mijn gezicht heb, dit maakt het voor mij dus echt een top product ! 

De Garnier Essentials herstellende nachtcrème is voor 6,99-, te koop bij de meeste drogisterijen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten