Pagina's

donderdag 9 mei 2013

Mini Shoplog: Romwe, Primarkt en Kruidvat


Deze week uploaden ik al een mini-shoplog maar weer kon ik het niet laten om nog wat dingetjes in huis te halen en ook is er een pakketje binnen gekomen waar ik al heel lang op zat te wachten !

Gister ontving ik mijn eerste pakketje van Rowme, een super leuke online webshop waar ik al tijden wat wou bestellen. Toen ik deze super leuke jumper in de uitverkoop zag staan wist ik niet hoe snel ik hem moest bestellen. Ik ben werkelijk echt verliefd op deze trui. Ik heb de facatuur al weg gegooid maar deze trui was ongeveer 32-,


Ook ben ik gister nog even langs de Primarkt gegaan waar ik dit super schattige high waisted broekje heb gekocht. Deze koste maar 11 euro en zit echt als gegoten. En wauw de print op dit broekje is gewoon perfect voor de komende zomer en de warmere lente dagen !


Als laatst ben ik nog even de Kruidvat in gelopen om een scrub te kopen. Ik had weinig zin om veel geld uit te geven aan een srub dus besloot ik om een huismerk scrub te halen. Deze scrub kost 2,99-, en ik kocht hem in de geur ''grapefruit''.



Dit waren alweer allen spulletjes die ik heb gekocht, vinden jullie het leuk om mini-shoplogs te zien of zien jullie liever alles bij elkaar in 1 artikel ?



1 opmerking: