Pagina's

donderdag 23 mei 2013

Shoplog: Zara, Nike, Kruidvat

Ja hoor de shop verslaafde is weer naar de stad geweest en kon het weer niet laten om wat dingetjes te halen. Dit is volgens mij al mijn 4e shoplog van deze maand, ik moet echt nodig afkicken !


Het eerste wat ik vandaag gekocht heb zijn deze super schattige, lieve, prachtige roze met grijze Nikes. Al maanden zit ik met het idee in mijn hoofd om te beginnen met hardlopen zodat ik volgend jaar kan meedoen met de 10 km marathon hier in Rotterdam.Daarom vond ik het wel een goed idee om een paar goede ren schoenen aan te schaffen. Omdat ik nog maar net ga beginnen met rennen en omdat ik niet weet hoe lang ik het vol ga houden wou ik niet al te dure schoenen halen. Toen ik de Perry sport binnen liep en ik deze leukers zag staan voor maar 55 euro wist ik gelijk dat ik ze wou hebben.

Vervolgens ben ik even de kruidvat binnen gelopen, ik was erg enthousiast over de nieuwe LE van Catrice en wou hier dan ook wat spulletjes van in huis halen. Uiteindelijk heb ik maar 1 product mee genomen want de collectie viel me toch erg tegen en het enige product wat mijn aandacht trok was dit Catrice Hit Trip oogschaduw palletje.


Ook heb ik nog een bestelling op het internet gedaan. Op de site groepactie.nl heb ik dit schattige tasje gekocht wat een telefoon hoesje en portemonnee in 1 is ! Ik heb hem besteld in de kleur licht blauw met roze binnen kant.

De laatste winkel waar ik mijn slag heb geslagen was de Zara. De Zara hangt op dit moment vol met kleurrijke truien, shirtjes en broeken, het liefst had ik de hele winkel leeg gekocht maar helaas mocht ik van mezelf dit keer echt niet teveel geld uit geven dus heb ik het gelaten bij 1 trui. 


Dit waren alweer alle dingetjes die ik gekocht heb :) Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en ik ga mezelf nu echt een tijdelijk shop verbod geven !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten