Pagina's

donderdag 2 mei 2013

Wishlist: Palettes

Iedereen kent het wel, het gevoel van zo graag iets willen hebben maar het door je financiële situatie niet kan kopen ! In ieder geval niet allemaal tegelijk, in deze rubriek ga ik maandelijks mijn verlanglijstje van 1 bepaald product aan jullie laten lezen en voor deze maand zijn dit Palettes !

1) Boven aan mijn verlanglijstje staat het Sigma Resort Palette, echt WAUW wat een prachtig palette voor de lente. Het bevat felle kleuren, nudes, een prachtige blush, highliter en een oogpotlood. Helaas is het pallete iets aan de dure kant en niet makkelijk te verkrijgen in Nederland 

2) Het naked Basic Palette staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje en dit vooral omdat de Sephora binnekort uit Nederland vertrekt. Ik gebruik nu al maanden met veel plezier het orgineele Naked Palette maar mis hierin matte oogschaduw kleuren die het Naked Basic palette wel bevat.

3) Ik ben gek op nudes en dit Lorac Pro palette bevat alle kleuren die ik nodig heb om een mooie oog look te maken. Het bevat voornamelijk matte nude kleuren en vooral de paarse tinten spreken me erg aan.Helaas is ook dit palette vrij prijzig en zal ik toch echt even moet sparen voor ik het in huis kan halen.


 4) Catrice komt half mei weer met een nieuwe limited edition namelijk ''hip trip''. En wat een leuk palletje zit er in deze collectie ! Dit palletje bevat felle kleuren en nudes en sommige kleuren laten me zelfs een beetje denken aan het Sigma Resort palette. Ik ben super benieuwd naar de pigmentatie van de oogschaduw en ga hem zeker halen.

Dit zijn op dit moment de 4 palette die ik het liefst in mijn bezit wil hebben ! Hoe denk jij over deze palette en zijn er palette die hier niet tussen staan die jij graag zou willen hebben ? 




2 opmerkingen:

  1. Dat Lorac Pro palette kende ik helemaal niet. Ziet er goed uit zeg! Naked Basics staat zeker ook op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen