Pagina's

zondag 12 mei 2013

Stash: Foundation


Het leek mij wel eens leuk om een Stash flash te laten zien, ik vind het zelf altijd heerlijk om andere mans stashes te bekijken en daarom leek het me leuk om er nu zelf 1 te doen ! Vandaag ga ik jullie 1 van mijn favorieren onderdelen uit mijn stash laten zien namelijk mijn Foundations, BB creams en Concealers.


Op dit moment is mijn favorieten foundation de Rimmel wake me up foundation. Ik heb deze ongeveer 2 maanden geleden gekocht en ben er super tevreden over ! hij past perfect bij mijn huidskleur en geeft me zoals de verpakking al aangeeft een ''radiant glow''. De l'oreal lumi magique foundation gebruikte ik hiervoor en over deze ben ik niet zo tevreden, ik had deze gekocht omdat ik er zo veel goede verhalen over had gehoord maar hij viel mij erg tegen. De lichtste kleur was nog veels te donker voor mijn huid en de foundation was wel erg waterig en liet alle droge plekjes op mijn huid goed zien.
De Catrice Photo finish foundation heb ik ook echt heel veel gebruikt, zoals je al kan zien op de foto is hij al ongeveer tot de helft gebruikt en dit is volgens mij al mijn 3e verpakking. Het laatste product op de foto is de Collistar Foundotinta perfezione. Ik heb deze een keer in een kortingsbank bij mijn apotheek gekocht en ook hier ben ik niet echt tevreden over. Ik heb de lichtste kleur maar wanneer ik hem aan breng is die er oranje, ook is de substantie een beetje vettig smeert niet mooi uit over je huid waardoor je het oranje vlekken effect op je gezicht krijgt, absoluut geen aanrader dus.


De eerste BB cream en de BB cream die ik het meest heb gebruikt is de wel bekende Skin 79 super BB cream. Ik heb deze ongeveer een jaar geleden besteld via een webshop en ben er heel lang helemaal gek op geweest, ik droeg niks anders meer op mijn gezicht tot dat ik er achter kwam dat het ''whitning effect'' wat staat aan gegeven op de verpakking ook echt werkt. Ik ben al erg bleek van mezelf en ik wil absoluut niet nog witter worden. De volgende BB cream is van Catrice, ik heb deze volgens mij een week geleden gekocht en ik ben er nu al gek van ! De dekking is die het product geeft is gewoon super mooi en ik gebruik hem nu bijna dagelijks. Het laatste product is niet zo zeer een BB cream maar een tinted moisturizer. Ik heb deze ook nog niet zo lang maar ik heb hem eigenlijk nog nooit gebruikt en ik verwacht er ook niet zo heel veel van.


Dit zijn de 3 concealers die ik elke dag gebruik in combinatie met elkaar. De eerste is de Mayebeline eraser Anti-age eye in de kleur light. Deze concealer denkt goed en werkt als een soort highlighter onder je ogen, ik ben echt fan van dit product. Normaal gesproken breng ik hier voor nog een extra concealer aan onder mijn ogen dat is de essence stay allday concealer ook hiervan heb ik al meerdere verpakkingen gebruikt. Voor vleksjes en puisjes in mijn gezicht gebruik ik de Catrice Camouflage cream. Ik heb deze nog niet zo lang maar dit is echt 1 van mijn favorieten producten OOIT geworden. Ik heb nog nooit een budget concealer gehad die zo goed en mooi dekt als deze.

Dit was alweer mijn Foundation, BB cream en Concealer stash ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en laat een reactie achter als je het leuk vind om meer artikelen over mijn stash te lezen !





4 opmerkingen:

  1. Leuke collectie! :)
    Ik wil niet verveled doen maar in de zin "De Catrice Photo finish foundation heb ik ook echt heel veel gebruikt, zoals je al kan zien op de foto is hij al ongeveer tot de helt gebruikt en dit is volgens mij al mijn 3e verpakking." moet helt denk ik helft zijn.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de opmerking ga het gelijk even aanpassen haha !

      x

      Verwijderen
  2. Je hebt een hele leuke blog trouwens :) heb hem een tijdje geleden ondekt. Ik volg je op Bloglovin :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk om te zien!
    Ik volg je nu via Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen