Pagina's

zondag 5 mei 2013

Favorieten: April 2013



Mei  is alweer even aan de gang maar bij deze laat ik toch nog even mijn favorieten van de maand April aan jullie zien ! De producten die je hier ziet heb ik bijna elke dag gebruikt en horen op dit moment thuis in mijn vaste routine.


 De foundation die ik de afgelopen maand bijna elke dag heb gedragen is de Rimmel wake me up foundation in de kleur 010 ivory. Wat een prachtige dekking geeft deze foundation op mijn droge huid en hij blijft ook nog eens de hele dag zitten. Deze foundation bracht ik aan met 1 van mijn andere favorieten namelijk de Real Techniques buffing brush die ik deze maand heb aangeschaft. Deze kwast zorgt dat je foundation er perfect uit ziet en de kwast is zooo zacht. Onder mijn ogen gebruikte ik de ''Maybeline The eraser Anti-age eye in de kleur light. Dit product werkt als een concealer en highliter en zorgt voor een prima dekking en licht je ogen op ! Ik ben dit product ook gaan gebruiken op mijn jukbeenderen, neus en kin als highliter en dat geeft een prachtig effect. Dit bracht ik aan met de Real Techniques Foundation brush, ik vind deze kwast voor foundation veels te klein maar ik heb gemerkt dat hij voor concealer perfect werkt.


Wauw, eindelijk had ik hem dan de blush die al maanden op mijn verlanglijstje stond ''Sleek Rose Gold'' en ja hoor het was precies wat ik er van verwacht had, een prachtige roze blush met gouden shimmer die je wangen een subtiel maar prachtig kleurtje geeft.


Met mijn lippen ben ik deze maand helemaal niet echt creatief geweest, ik heb namelijk elke dag dezelfde producten gebruikt. Als lipverzorging gebruikte ik deze Nivea lip butter in vanilla and macadamia en mijn god wat ruikt deze heerlijk, alleen voor de geur vond ik het al nodig om het product elke 10 minuten opnieuw aan te brengen. Mijn absolute favoriet qua lipstift is die van Catrice in de kleur 130 Frozen Rose. Frozen Rose is een koude lichtroze tint die een perfecte dekking geeft, ik ben gek op dit product en ben er van overtuigd dat ik deze nog heel wat keren op mijn lippen zal dragen.

Dit waren mijn favorieten voor de maand April. Hele fijne producten voor dagelijks gebruik en waarvan ik er ook zeker een paar mee neem naar de maand mei !

Wat waren jou favorieten in April ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten